Spółdzielnia Mieszkaniowa w Grodzisku Wielkopolskim
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Referent d.s. księgowości
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe,
- znajomość zasad rachunkowości,
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- obsługa programu księgowego,
- doświadczenie w dziale księgowości – mile widziane,
- sumienność i dokładność,
- umiejętność pracy w zespole.
Zakres podstawowych obowiązków:
- dekretowanie i sprawdzanie dowodów księgowych,
- prawidłowe i terminowe księgowanie wszystkich operacji gospodarczych na kontach analitycznych i syntetycznych,
- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowość i zgodność kont analitycznych z syntetycznymi,
- rozliczanie kosztów i przychodów zasobów mieszkaniowych w administracji zleconej,
- prowadzenie bieżącej analizy zaległości czynszowych,
- prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych,
- przygotowywanie przelewów bankowych,
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- przygotowywanie korespondencji wychodzącej z działu księgowości.
Forma zatrudnienia:
- umowa o pracę na cały etat od dnia 01.09.2022
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000),
- oświadczenie o niekaralności i posiadaniu pełnych praw publicznych,
- kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów poświadczających przebieg dotychczasowej pracy zawodowej oraz posiadane kwalifikacje (do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej).
Miejsce i termin składania dokumentów:
Oferty należy składać w kopertach w Sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej w Grodzisku Wielkopolskim os. Wojska Polskiego 25 lub przesłać pocztą na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa os. Wojska Polskiego 25, 62-065 Grodzisk Wielkopolski w terminie do 30 czerwca 2022 roku. Na kopercie prosimy napisać: Rekrutacja